google-site-verification: googlec4e35afaded10b34.html Regulamin | jankowska
top of page
Różowa szafka

Regulamin

Regulamin

projektyhr.pl 

z dnia 06-11-2023 r.

(dalej „Regulamin”)

​

wersja do pobrania

Niniejszy Regulamin portalu dostÄ™pnego pod adresem projektyhr.pl (dalej „Portal”) okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… za poÅ›rednictwem Portalu, na co skÅ‚ada siÄ™ m.in. udostÄ™pnienie formularza kontaktowego. Przed rozpoczÄ™ciem korzystania z usÅ‚ugi elektronicznej, użytkownik ma możliwość zapoznania siÄ™ z aktualnym brzmieniem niniejszego Regulaminu. Regulamin jest dostÄ™pny pod adresem https://www.projektyhr.pl/regulamin w sposób umożliwiajÄ…cy jego bezpÅ‚atne pobranie i zapisanie na urzÄ…dzeniu Użytkownika w formacie .PDF.

 

Spis treści:

I. Postanowienia wstępne 1

§ 1. Definicje 1

§ 2. Zasady ogólne 2

II. Usługa elektroniczna 2

§ 3. Zasady Å›wiadczenia UsÅ‚ugi elektronicznej i jej elementy 3

§ 4. CzynnoÅ›ci techniczne skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na zawarcie Umowy o UsÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… 3

§ 5. Korzystanie z UsÅ‚ugi elektronicznej 3

§ 6. Okres obowiÄ…zywania Umowy o UsÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… 4

III. Postanowienia końcowe 4

§ 7. FunkcjonalnoÅ›ci i interoperacyjnoÅ›ci w ramach UsÅ‚ugi elektronicznej 4

§ 8. Tryb postÄ™powania reklamacyjnego i pozasÄ…dowe metody rozstrzygania sporów 4

§ 9. Pomoc techniczna 5

§ 10. Zmiana Regulaminu i postanowienia koÅ„cowe 5

 

 

I. Postanowienia wstępne

 

1. Definicje

  1. Platforma – platforma internetowa dostÄ™pna pod adresem projektyhr.pl (dalej „Platforma” lub „Serwis”) poprzez, którÄ… można korzystać z UsÅ‚ugi elektronicznej;

  2. Dostawca – podmiot okreÅ›lony w § 2 ust. 1 poniżej;

  3. Konsument – za konsumenta uważa siÄ™ Użytkownika dokonujÄ…cego z DostawcÄ… czynnoÅ›ci prawnej niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z jego dziaÅ‚alnoÅ›cią̨ gospodarczą lub zawodową; postanowienia Regulaminu dotyczÄ…ce Konsumentów/Konsumenta stosuje siÄ™ także do osoby fizycznej zawierajÄ…cej umowÄ™ bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanÄ… z jej dziaÅ‚alnoÅ›cią̨ gospodarczą, gdy z treÅ›ci tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajÄ…cego w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez nią̨ dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej;

  4. Regulamin – niniejszy regulamin, udostÄ™pniony w formie umożliwiajÄ…cej jego (nieodpÅ‚atne) zapisanie i odtworzenie oraz zapoznanie siÄ™ z nim przez Użytkownika w dowolnym miejscu i czasie; Regulamin okreÅ›la warunki funkcjonowania i korzystania z UsÅ‚ugi elektronicznej; W zakresie usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

  5. Umowa o usÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… – umowa o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… w przedmiocie Å›wiadczenia UsÅ‚ugi elektronicznej, zawierana w oparciu o Regulamin, o której mowa w Części II; 

  6. UsÅ‚uga elektroniczna – usÅ‚uga Å›wiadczona drogÄ… elektronicznÄ… na podstawie Regulaminu i poprzez strony Serwisu, na którÄ… skÅ‚adajÄ… siÄ™ elementy dostÄ™pne każdego użytkownika – osoby odwiedzajÄ…cej Portal; Na UsÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… skÅ‚ada siÄ™ m.in. możliwość przesÅ‚ania zapytaÅ„ do Dostawcy i kontaktowanie siÄ™ z nim poprzez dedykowany formularz;  

  7. UsÅ‚uga – usÅ‚ugi Å›wiadczone przez DostawcÄ™ poprzez wykorzystanie funkcjonalnoÅ›ci Platformy;

  8. Ustawa – Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

  9. Użytkownik – peÅ‚noletnia (posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych) osoba fizyczna, korzystajÄ…ca z UsÅ‚ugi elektronicznej.

 

2. ​Zasady ogólne

  1. UsÅ‚uga elektroniczna Å›wiadczona jest przez przedsiÄ™biorcÄ™ – AnnÄ™ JankowskÄ… dziaÅ‚ajÄ…cÄ… pod firmÄ… „AJM Anna Jankowska”, adres siedziby – ul. Oksywska 19/2, 01-694 Warszawa, Polska, NIP: 5242270183, pod adresem internetowym projektyhr.pl

  2. Dostawca jest administratorem danych Użytkowników w rozumieniu RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych). Zasady ochrony prywatnoÅ›ci, w tym danych osobowych oraz wykorzystania plików Cookies przez DostawcÄ™ opisuje Polityka prywatnoÅ›ci dostÄ™pna pod adresem: https://www.projektyhr.pl/polityka 

  3. Z Dostawcą można szybko i efektywnie kontaktować się w siedzibie tj. adres wskazany powyżej, a także:

    1. telefonicznie pod numerem +48 602 773 600,

    2. mailowo na adres: jankowska@projektyhr.pl.

  4. Dostawca świadczy Usługi elektroniczne zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  5. Samo korzystanie z Usługi elektronicznej nie rodzi konsekwencji finansowych po stronie Użytkownika.


 

​II. Usługa elektroniczna

 

​3. Zasady świadczenia Usługi elektronicznej i jej elementy

  1. Użytkownik może korzystać z UsÅ‚ugi elektronicznej, w tym przeglÄ…dać treÅ›ci zamieszczone w Portalu na zasadach okreÅ›lonych w niniejszym Regulaminie. Zakazuje siÄ™ dostarczania przez Użytkownika treÅ›ci o charakterze bezprawnym, o czym szczegóÅ‚owo bÄ™dzie mowa poniżej. Korzystać z UsÅ‚ugi elektronicznej może wyÅ‚Ä…cznie peÅ‚noletnia osoba fizyczna majÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolnoÅ›ciÄ… do czynnoÅ›ci prawnych.

  2. Na Usługę elektroniczną składa się:

  1. przeglądanie treści,

  2. przesyłanie zapytań (lub innych wiadomości) przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://www.projektyhr.pl/kontakt

  3. możliwość pozostawienia tzw. reakcji (informacji zwrotnej w formie emotikony) pod wpisami na blogu (dostępnym pod adresem: https://www.projektyhr.pl/blog),

  4. możliwość wyszukiwania treści na blogu poprzez dedykowaną wyszukiwarkę,

  5. możliwość udostępnienia treści widocznych w Portalu w innych serwisach internetowych,

  6. możliwość skontaktowania się z Dostawcą poprzez odesłanie do aplikacji na urządzeniu Użytkownika służącej komunikacji mailowej lub telefonicznej,

  7. podglÄ…d na mapie miejsca siedziby Dostawcy.

 

4. Czynności techniczne składające się na zawarcie Umowy o Usługę elektroniczną

  1. Aby korzystać z Usługi elektronicznej należy mieć dostęp do Internetu.

  2. Aby korzystać z Usługi elektronicznej należy zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Przed rozpoczęciem korzystania z usługi Użytkownik ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu i pobrania go na swoje urządzenie (nieodpłatnie). Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu.

  3. W ramach Umowy o usÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… Użytkownik nie jest zobowiÄ…zany do Å›wiadczeÅ„ innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te sÄ… przetwarzane przez DostawcÄ™ wyÅ‚Ä…cznie w celu wykonania tej umowy. 

 

5. Korzystanie z Usługi elektronicznej

Korzystając z Usługi elektronicznej Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od:

  1. podawania nieprawdziwych danych osobowych,

  2. podawania treÅ›ci bezprawnych, nieprawdziwych, naruszajÄ…cych chronione prawem dobra osobiste osób trzecich, prawo autorskie i prawa pokrewne lub wykorzystania Platformy w takich celach;

  3. przesyÅ‚ania treÅ›ci reklamowych, których rozpowszechnianie w Internecie jest zabronione;

  4. kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub wykorzystywania w inny sposób jakichkolwiek elementów Serwisu i baz danych udostÄ™pnianych w Serwisie, z wyjÄ…tkiem, korzystania z nich w ramach dozwolonego użytku;

  5. podejmowania jakichkolwiek dziaÅ‚aÅ„, które mogÄ… utrudnić lub zakÅ‚ócić funkcjonowanie Platformy.

 

6. Okres obowiązywania Umowy o Usługę elektroniczną

  1. Umowa o UsÅ‚ugÄ™ elektronicznÄ… zawierana jest za pomocÄ… Å›rodków komunikacji elektronicznej na czas korzystania przez Użytkownika z Portalu. 

  2. Aby zakończyć korzystanie z Usługi elektronicznej wystarczy zakończyć pracę przeglądarki w zakresie korzystania z Platformy.

 

​III. Postanowienia końcowe

 

​7. Funkcjonalności i interoperacyjności w ramach Usługi elektronicznej

Korzystanie z Usługi elektronicznej w ramach Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system operacyjny Użytkownika następujących, minimalnych wymagań technicznych: posiadania dostępu do Internetu oraz aktualnej wersji przeglądarki internetowej np. Google Chrome, Mozilla FireFox, Microsoft Edge, Opera lub Safari zainstalowanych na systemach operacyjnych Windows 10 lub nowszy oraz macOS 10.15 lub nowszy.

 

8. Tryb postÄ™powania reklamacyjnego i pozasÄ…dowe metody rozstrzygania sporów

  1. Dostawca odpowiada względem Użytkownika cywilnoprawnie za naruszenie Umowy o Usługę Elektroniczną (za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie).

  2. Reklamacje mogą być zgłaszane przez Użytkownika na adres ul. Oksywska 19/2, 01-694 Warszawa, Polska lub mailowo na adres jankowska@projektyhr.pl

  3. Dostawca rozpatrzy reklamacjÄ™ i powiadomi Użytkownika o jej rozpatrzeniu niezwÅ‚ocznie, nie później niż w ciÄ…gu 30 dni. W przypadku Użytkowników bÄ™dÄ…cych konsumentami, jeżeli Dostawca nie udzieliÅ‚ odpowiedzi na reklamacjÄ™ w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa siÄ™, że uznaÅ‚ reklamacjÄ™. Odpowiedź na reklamacjÄ™ Dostawca przekazuje Użytkownikowi bÄ™dÄ…cemu konsumentem na papierze lub innym trwaÅ‚ym noÅ›niku.

  4. W celu możliwie szybkiego rozpatrzenia, reklamacja powinna zawierać opis przyczyny reklamacji oraz dane pozwalajÄ…ce na identyfikacjÄ™ Użytkownika. W przypadku Użytkowników bÄ™dÄ…cych Konsumentami nie jest to jednak wymóg, a zgÅ‚oszona reklamacja zostanie rozpatrzona nawet bez tych elementów. 

  5. Powyższe postanowienia dotyczÄ…ce reklamacji nie wyÅ‚Ä…czajÄ… możliwoÅ›ci dochodzenia przez Użytkownika swoich praw zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, w tym w ramach postÄ™powania sÄ…dowego czy pozasÄ…dowych sposobów rozstrzygania sporów o czym mowa poniżej. 

  6. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania przez Użytkownika bÄ™dÄ…cego konsumentem (w rozumieniu przepisów powszechnie obowiÄ…zujÄ…cego prawa, w tym kodeksu cywilnego) z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

  2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,

  3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

  1. Użytkownik bÄ™dÄ…cy Konsumentem może uzyskać bezpÅ‚atnÄ… pomoc w sprawie rozstrzygniÄ™cia sporu korzystajÄ…c także z bezpÅ‚atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  2. Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ zgodnie z zasadami okreÅ›lonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakÅ‚adce „rozstrzyganie sporów konsumenckich” oraz z platformy Internetowego rozstrzygania sporów dostÄ™pnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z treÅ›ciÄ… RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporzÄ…dzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporzÄ…dzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).

 

9. Pomoc techniczna

Dostawca ma prawo do czasowej przerwy w Å›wiadczeniu UsÅ‚ugi, zwiÄ…zanej z wprowadzaniem zmian technicznych w Platformie (dalej „Przerwa Techniczna”). Jednorazowa Przerwa Techniczna nie może przekraczać 72 godzin. Dostawca doÅ‚oży najwyższej starannoÅ›ci, aby Przerwy Techniczne miaÅ‚y miejsce w godzinach nocnych i trwaÅ‚y możliwie jak najkrócej.

 

10. Zmiana Regulaminu i postanowienia końcowe

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:

  1. jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze wzglÄ™du na zmianÄ™ przepisów powszechnie obowiÄ…zujÄ…cego prawa, które majÄ… bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na treść Regulaminu – odpowiednio w tym zakresie,

  2. zmian wynikajÄ…cych ze wzglÄ™dów bezpieczeÅ„stwa, w tym majÄ…cych na celu uniemożliwienie korzystania z usÅ‚ugi w sposób sprzeczny z przepisami prawa,     

  3. wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Serwisu w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Dostawcy,

  4. zwiększenia przejrzystości postanowień Regulaminu.

  1. W sprawach nieuregulowanych w powyższym Regulaminie stosuje się właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  2. Umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ugi elektronicznej zawierana jest w jÄ™zyku polskim. 

  3. Å»adne postanowienie Regulaminu nie może być rozumiane jako wyÅ‚Ä…czajÄ…ce lub ograniczajÄ…ce prawa Konsumentów. 

  4. Regulamin obowiÄ…zuje od 06.11.2023 r.

bottom of page